2011-11-26 @ 22:38:54

Duodecim


Det finns mycket jag gjort som jag ångrar, förstås. Att jag var en allmän douchebag första halvan av högstadiet, till exempel. Trots allt finns det ingenting jag önskar inte hade hänt, eftersom allting hänger ihop och ger konsekvenser, både bra och dåliga. Hade jag aldrig börjat lyssna på Tokio Hotel och färgat håret svart hade jag aldrig tagit alla långa krångliga omvägar till SMK och Smiths och fluffigt magentafärgat hår. Hade jag inte varit en douchebag hade jag aldrig blivit dumpad av alla kompisar och insett att de också är ganska mycket douchebags och varit där jag är nu med världens sötaste vänner och världens sötaste pojkvän. Hade jag varit född frisk hade jag aldrig ens flyttat från Nyköping. Så, nej, jag vet faktiskt inte. Men! Jag hälsade aldrig på Martin Molin när han stod en halvmeter ifrån mig inne på Skivlagret och det hade varit väldigt epic om jag gjort det. Bam.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign