2011-06-29 ? 15:00:00

dagens höjdpunkt

Smsade och råkade upptäcka att T9 innehåller ordet "därp". Kom hem från jobbet och hittade sådan där asgod färdig lasagne om nom nom. Idag hade jag tänkt hinna gå spåret, klura ut kläder till helgen (det är ett hårt liv att vara fåfäng tjej, vet ni) och titta på gamla Disney-filmer. Men först ska jag se till att mina gamla uslingar till simmar dör.


Pappas nya dator har webkamera HEHEHE. Förbered er på en massiv bomb av PhotoBooth-bilder så fort jag får min egen.
2011-06-28 ? 17:51:23

mars april maj juni genom ett zuiko











Hämtade ut nästa film för ett tag sedan! Nya scannern är totalt värdelös, alla bilder blir oskarpa som från en digital kompaktkamera från typ 2003 och ni ser ju hur korniga de är, första bilden på Victor är bara hemsk. Måste försöka koppla in gamla scannern i pappas nya dator.

Nåja. Födelsedag och pappa med en EOS 60D och syster med en rosa mobilkamera, sådant-vi-sysslar-med-i-skolan, lilla Stålmannen och lampan jag kraschade i golvet, farmor och hennes blommor, hipster-Victor (det gör inte så mycket om du skulle låta bli att klippa dig på en sådär tre år, puss), gymnastikuppvisning, trädgårdsföreningen, Boasten och sist sötaste klassen evaaar.
2011-06-26 ? 13:38:00

,

1: Hej Sofia!


2: RÖSTA FÖR GUDS SKULL, RÖSTA.

2011-06-23 ? 17:01:29

IGÅR


hände det visst lite grejer hehehe. Min låtsasmor är livrädd för min röda färg, så meningen var att jag skulle blondera mig hos en frisör. Började med att avfärga och det lossnade så mycket rött att jag och frisören bestämde att det i alla fall var en bra grund. Och det är mycket ljusare på riktigt! Hej Annie Weasley!!
2011-06-20 ? 19:49:58

oki wow

Läste nyss lite på NärCons hemsida, kutade uppför trappan efter telefonen och vrålade till Victor "DET FINNS BILJETTER TILL NÄRCON!!!!"
Velade fram och tillbaka i en halvtimme innan vi bestämde oss.
Och:
Killen praktiskt taget grät av lycka när han upptäckte att Dunderpatrullen spelade i Linköping och har ägnat ett halvår åt att typ skutta fram och nu tänker han inte gå dit.
End of story, det blir inget NärCon.

2011-06-19 ? 22:06:04

analog rules

Min scanner lade av i våras, vilket var rätt jobbigt eftersom jag precis hade hämtat ut en nyframkallad film då. Men för några dagar sedan köpte min far en ny och idag har jag suttit och scannat in dem. Lite såhär såg allting ut mellan december och mars!







2011-06-18 ? 14:50:09

alltid söt med näsblod

2011-06-15 ? 21:44:01

MOTHERFUCKIN DINOSAURIER

Åkte till Norrköping med Victor idag till till typ världens bästa utställning. Gå dit, annars kommer det en massa velociraptorer och börjar äta på er när ni sover. Och det vill vi ju inte, för det gör ont. De hade inga velociraptorer, men en FUCKING T-REX MOTHERFUCKERS, nä ingen t-rex men en Tyrannosaurus Bataar, uppbyggd enbart av äkta ben, som var minst lika motherfucking awesome.




(han är inte utvecklingsstörd egentligen, bara lite...)
2011-06-14 ? 10:58:48

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfnafanfanfnafanfnaf

Idag hade jag tänkt köpa Närcon-biljett. Igår tog de slut. FML. :)
2011-06-11 ? 14:13:26

MP1, 2010/2011

Ett helt läsår, tio månader, tillsammans med några av de finaste människorna jag känner.

















Utöver det här har jag hunnit med att
- skaffa en söt liten (eller nä....) pojkvän.
- fortfarande hålla ihop med och vara rent löjligt kär i min stora fula pojkvän.
- bli kompiz med en Amanda.
- SE JOHN CLEESE HERREGUD JAG KOMMER DÖ LYCKLIG.
- få en signerad Håkan Hellström-LP och komma på för sent att jag borde ha stulit hans vindruvor.
- byta hårfärg och klippa lugg, vilket jag har ångrat väääääääldigt länge nu.
- gnälla både över -25 grader och +25 grader utomhus.
- böla som fan över att mitt älskade älskade Skivlagret gick i konkurs.
- vara på ett bröllop!
- se Ukulele Orchestra of Great Britain. Dog lite för att det var så underbart.
- se finaste Annika Norlin (vars låtar jag för övrigt ska få skråla med till i sommar igen!!).
- få en gratisskiva i ett jättejättejättegulligt kuvert av OMFS.
- fota massor i skolans studio och utnyttja gratis-PS så mycket som möjligt.
- gå ut ettan med nio avklarade kurser och ÅTTA MVG, sådär lycklig att jag typ skuttade fram.
- vara med om tusentals saker till som inte lämpar sig för Internet men som har varit så fantastiska och det senaste året har faktiskt varit det bästa i mitt liv. Hittills, i alla fall.
2011-06-11 ? 11:18:20

11

Skolavslutning igår. Första året på media avklarat. Efter en "konsert" med musiklärare och några studenter som sjöng (varför oh VARFÖR vill någon människa frivilligt sjunga en Adam Lambert-låt på typ den bästa dagen i sitt liv?) och några förvirrade ögonblick då ingen visste ågonting gick jag, Sofia, Astrid och Isabella hem till min mor, vräkte i oss allmän skit och tittade på tecknade filmer. Inte särskilt många timmar efter att jag kom hem efter det ramlade jag ihop i sängen. Vaknade klockan nio imorse med mascara i hela ansiktet, en totalt igentäppt äsa och en väldigt kraxig röst. Trevlig start på sommarlovet! Å andra sidan är det inte så mycket mitt problem som stackars Victors som kommer hit imorgon, hurra!
2011-06-07 ? 18:57:00

Rocky - panda - Bredhult - nio månader!







¨
Martyn - Form This Way:

Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign