2012-07-29 ? 22:34:57

om vi ändå ska sköta det över internet och via gemensamma vänner

man tycker ni borde ha fattat att det är mer och det är klart som fan jag inte är arg, jag gillar er, men jag har varit en liten aning arg och ledsen och instabil just de här dagarna och det är mer tanken på att alla människor omkring mig gör grejer och jag sitter hemma, ensam. och DÄRFÖR blev jag arg över att ni VÄCKTE MIG HALV FYRA PÅ MORGONEN. jag gillar er och jag saknar er och i vanliga fall hade jag överhuvudtaget inte brytt mig. det blev bara lite mycket.
2012-07-29 ? 11:18:43

punkt III

vad jag behöver göra idag är att städa, packa, tvätta, skriva, läsa, gå, någonting överhuvudtaget. vad jag vill göra är att se dåliga filmer och sova bort hela dagen för jag gjorde alldeles för lite av det i natt för att jag och en massa andra människor är såna jävla kukhuvuden. vem ringer någon man inte pratat med på flera månader halv fyra när man är asfull? artahjfdsnkjglkglkd.
2012-07-28 ? 23:37:43

punkt II

jag vill göra något
klippa av håret eller vad som
orkar inte
vill inte
något
varför ska allt
vara
2012-07-28 ? 23:29:51

punkt

wawawawawa
alla jag känner är ute och super
mantycker jag borde ha lärt mig vid det här laget att jag är gladare ensam hemma
men
men alla normer om att man är mer lyckad om man ränner runt på stan och är allmänt asjobbig och super skallen av sig än om man läser böcker och lyssnar på regnet

är det inte så himla lätt att känna sig lyckad
2012-07-27 ? 22:39:13

helt irrelevant

fan vad jag hatar chokladdoppade kakor. man vet liksom aldrig hur man ska hålla i dem utan att kleta ner hela handen. aaargh.
2012-07-27 ? 22:22:36

världens minst häftiga människas planer

det är helt sjukt hur mycket grejer jag har gjort senaste tiden, och kommer att göra närmsta tiden. VAD HAR HÄNT?!?!??! kan ni inte låta mig vara en eremit och lämna mig att gräva ner mig under täcket och titta på fringe och äta kakor ifred?

fast, nä, jag funkar bäst när jag är ensam men det är skönt att umgås med folk. träffade min mor i stan i tisdags och köpte skivor, Sover Aldrig för att man aldrig kan ha för mycket bob hnud-skivor och Blunderbuss för att jag bör lyssna väldigt mycket mer på jack närmsta månaderna. har varit hos amanda och varit ovettig (länkade mig själv på hennes instagram, hade fem nya följare när jag kom hem <3) och

när man kommer hem klockan halv tolv är ALLTID rätt tillfälle för linsbiffar och saft.

för någon timme sedan ringde mamma också och sade att jag tydligen ska åka till helsingfors på måndag, innan jag åker till borås i en vecka. man bara
jaha
vad trevligt
men
alltså
VAD HÄNDER MED MITT FULLSTÄNDIGT ICKE-EXISTERANDE SOCIALA LIV?!?!
2012-07-24 ? 09:20:31

fast

2012-07-24 ? 00:42:10

and everything that's true / don't give up / on the dream /don't give up / on the one thing / because i want you

min favoritkänsla är att överväldigas. det kan vara det absolut värsta och det absolut bästa som någonsin har hänt en, båda är bra i lagom mängder, självinsikt eller lycka som får fötterna att lämna marken. överväldigas av vilket avskum man är, hur fruktansvärt man beter sig, hur ful man ser ut, hur man aldrig under en hel livstid har kunnat få en enda riktigt riktigt riktigt nära vän, hur man hatar sig själv. överväldigas av att efter två år slutligen formulera meningen "du är min pojkvän nu" inuti huvudet, överväldigas av att man är så lycklig att man bara kan gråta, överväldigas av att man faktiskt älskar sig själv, överväldigas av så fantastiska sinnesintryck att allting inuti en flyger iväg, dansar omkring, överväldigas av insikten om att livet verkligen skulle kunna bli så som det femtonåriga jaget naivt drömde om, fotohögskola, en lägenhet som är mysig på riktigt utan minsta spår av romantiskt shabby shit, en kattunge, gift med Honom.

jag vet inte. jag blir... emotionell på nätter. och jag saknar Honom.
2012-07-23 ? 14:34:58

ajfånbilder

åh jag älskar mig själv ibland. jag var i söderköping idag, gick till smultronstället (omnomnom, och det var varken dåligt väder eller lång kö, hurra) och lyckades hitta en glass som var tillräckligt liten för att inte vem som helst skulle få magont och ångest. det var ingen hemma när jag kom tillbaka, så jag låste upp och gick in och så fort jag satte en fot inomhus snubblade jag på en sko och ramlade ihop på hallgolvet. jag är duktig ibland.

i alla fall, jag har som sagt som första gången i mitt liv skaffat en mobilkamera. mycket är bajsredigerat i instagram, ännu mer är egentligen bara skärmdumpar från svampbob och resten har jag varit för lat för att göra något åt i photoshop. have fun.








2012-07-22 ? 22:22:20

"mitt körkort! det smakar precis som jag drömt att det skulle göra!"

"han bet mig i smalbenet idag. tre gånger. seriöst, victor, det är något fel på dig."
"men... victor? jag trodde du pratade om carl! the fuck is wrong with you, man?!"

EH. jag har varit i kristianstad, en liten håla utanför kristianstad, lund, malmö, köpenhamn, på en bänk i alvesta i en timme, borås, världens mysigaste säng och slutligen tre timmar buss hem, efter en och en halv vecka. jag har varit på pissdåligt humör, varit arg och ledsen på allt och alla, jag har varit så lycklig så det känns som att inget annat existerar och jag hade görna stannat precis där och då för all framtid. jag har tittat på alldeles för mycket svampbob, ätit alldeles för mycket av farmor asgoda mat, handlat kläder och världens finaste plånbok och jag har köpt konsertbiljett till JACK WHITE. jag har tittat på kattungefilmer på internet, jag har pussats, jag har träffas kusiner, jag har trots allt haft det ganska bra. och tagit en massa iphonebilder som jag inte orkar importera för att det ska vara helt fucking omöjligt med en mac.

och nu ska jag DUSCHA och mysa framför fringe och vara lite ledsen i en tom säng.
2012-07-11 ? 20:35:45

mänsklig värme snälla kom närmre

jag gillar markus
men jag minns varför jag aldrig lyssnar på honom
känner igen mig i absolut ingenting och ändå eller kanske därför denna ständiga rivande känsla av att någonting går sönder
eller bara det att jag blir femton år, olyckligt kär och inga vänner som vill stanna kvar hos mig
jag saknar ingenting eller jo jag saknar dig


2012-07-11 ? 19:49:18

resor och så

jag är så kär i min telefon. det var verkligen verkligen värt all skit jag gått genom för det. #ilandsproblem
juste jag har en biljard nya appar. thepassingoftime@instagram, pixled@rumble och pixled@drawsomething. och så har jag imessage såklart för den som känner för att skicka en massa skit till mig.

FÖRUTOOOOM. jag ska åka iväg till skåne i en vecka nu, jag har kontantkort och därför bara 3g 30 dagar i taget och farmor&farfar har ingen dator, än mindre trådlöst internet. men hey jag får träffa farmor, och så ska jag till köpenhamn, och om en vecka åker jag till borås!! måste dock börja packa mer än att slänga i lite tröjor nu heh. vi hörs om typ två veckor!!
2012-07-10 ? 22:15:43

<3

2012-07-08 ? 15:35:58

BOB HNUD

jag har inte redigerat överhuvudtaget
vattenstämplar är jättetrist och ni får hemskt gärna sno bilderna så länge ni länkar hit
förutom på facebook
den som länkar till passingoftime på facebook får en yxa i huvudet











2012-07-08 ? 10:33:52

jag har något att dansa till

den här helgen har jag begått två och ett halv enorma misstag och det är ändå den finaste jag varit med om på länge.

MISSTAG NUMMER ETT. som sagt, jag skulle träffa victor klockan nio i fredags och hade lite grejer att göra i stan innan. jag gick tvärs genom linghem till tåget (~1,5 km), från resecentrum till centrum, irrade runt bland lite affärer och köpte lite småskit, gick till federal (ingen aning om hur långt, men typ ~2 km) och tillbaka, köpte en macka och åt i domkyrkoparken, gick hem till mamma (också ~2 km), gick in till stan igen för att hämta victor, gick på bio (den VAR asbra för övrigt) och sedan tillbaka till mamma. dagen efter gick jag in till stan för att köpa frukost, tillbaka hem till mamma, till resecentrum och tåget till norrköping och dansade som fan en timme i sträck. allt detta i ett par dr martens jag inte använt på flera månader. jag hade fyra blåsor innan jag fick tag på plåster och mina fötter mådde inte så himla bra. aldrig igen.

MISSTAG NUMMER TVÅ. jag kan allt om att töja piercingar, jag vet precis hur man ska göra. sedan gjorde exakt tvärtom. mosade in en LITE för stor plastplugg i örat och hoppades att det skulle gå bra. det var inte så mysigt morgonen efter men jag har fått bort det mesta varet och svullnaden har nästan lagts sig. bra jobbat annie!!!!!

victorfinis var sjuk i fredags men vi bestämde att vänta och se hur det var på lördagen. febern hade lagt sig men han mådde inte bättre och efter timmar av diskussioner visste jag fortfarande inte hur jag skulle göra. antingen åkte jag själv till norrköping, hade det asroligt och lämnade victor ensam hemma hos pappa med bara en katt och några hundra GB film och kände mig som världens största douche. eller så skulle jag vara finaste flickvännen någonsin och säga att det är KLART att jag ska vara med dig när du är sjuk och sitta och tjura konstant över att jag missar fucking BOB HUND. det slutade med att jag åkte till norrköping och victor stannade i linghem. och det. var. så. värt. det. tänker inte försöka beskriva hur underbart det var och hur alla hoppade och skrek och blev helt galna under harduingetmankandansatill.

och nu ligger victor och sover bredvid mig och det regnar ute och allt är stilla och jag är jättelycklig och har den (näst) finaste tröjan någonsin (jag ville ha en bob hnud men de fanns bara i xl, snyft).
2012-07-06 ? 11:05:56

TJA JAG STICKER TILL STAN NU



provade läppstift. ser ut som skit.
2012-07-06 ? 09:43:56

nu ska vi dansa efter min pipa

har precis rakat benen och smörjt in med olivolja för det fanns ingen lotion hemma och det luktar piss och jag kommer få fettfläckar på alla kläder men guuud så lena de är. man vill bara vika sig dubbel och gosa med dem.

idag kommer victor hit!! jag måste in till stan och fixa en massa grejer och hans buss är inte framme förrän nio, så jag får lalla runt och göra ingenting i några timmar. ugh. i alla fall, vi ska se på spiderman, i vidriga 3D men jag får överleva. victor som hade lägsta förväntningarna någonsin har sagt att den är asbra, hoppas bara på att den verkligen är det.

och imorgon ska vi åka till norrköping (heh) och se BOB HNUD <3 jag har bara de tre senaste albumen + ett till + en ep, så de kommer säkert spela en massa jag aldrig har hört tidigare, men det kommer bli ASFETT. och om de spelar omringad av hjälp kommer jag tjuta som en liten flicka för den är så jävla fin.

mina ben börjar torka upp lite nu, kanske borde klä på mig. mitt öra mår inte så bra förresten. örsnibben är svullen och öm men jag har bestämt mig för att jag SKA ha pluggen idag, jag får ha hur mycket problem som helst närmsta veckan. en plugg går ju i alla fall att ta ut.
2012-07-05 ? 09:34:15

VAD HÄNDER

JAG DRÖMDE ATT JAG VAR I CHICAGO ELLER NÅT MED VICTOR OCH BMD&MADDE&JACOB OCH SÅ BARA SATT JAG PÅ NÅGON STENMUR OCH SÅ SATT DET EN KILLE MITTEMOT SOM VAR JÄTTELIK FLADDER OCH SÅ SADE HAN HEJ OCH SÅ VISADE DET SIG ATT DET VAR FLADDER
I USA
WTF
2012-07-04 ? 19:42:56

natthumor funkar dygnet runt

2012-07-04 ? 11:28:58

TRI-X 2012

De flesta har väl redan sett alla bilder på Facebook, men de förtjänar att visas igen.

I vintras fick jag för mig att jag ville framkalla en film på egen hand. Madda rotade i ett skåp, gav mig en rulle Tri-X och sade "här har du en du kan ta!!" och så fotade jag sakta med säkert upp hela. På min skola har vi knappt några kemikalier kvar, men jag har en kompis på Mediegymnasiet som gav sin lärares telefonnummer till mig. Vi bestämde flera gånger om att jag skulle komma dit, men han hörde aldrig av sig när det väl gällde och vips var skolan slut och alla hade gått på sommarlov och jag lämnade helt enkelt in den på ett vanligt labb. Något jävla klantarsle tog dock hand om den, så den är heeelt förstörd (och så satte jag ett fingeravtryck på en ruta heh) men det får duga, bilderna blev ganska fina!























2012-07-03 ? 22:11:17

bill murray är väldigt fin också

moonrise kingdom är ASBRA. helt jävla underbar på alla sätt. ååååh. jag älskar wes anderson, han är fantastisk. folk, se den, det kommer vara det bästa ni sett sedan fantastic mr fox.

något jag däremot inte älskar är norrköping. jag hatar norrköping. alla är så jävla "coola" (det är mer hipsters där än i borås och då är det riktigt illa) och jag ba lol hej jag har precis varit på bio med pappa. men det är okej, jag gillar att vara töntig.

2012-07-03 ? 14:39:11

asdfg

ååååh vad jag har varit sååå vettig senaste tiden. tänkte att jag borde gå ut och springa eftersom jag inte har gjort det sedan typ april men alltså DENNA SATANS VÄRME. gick till ica idag, det ligger knappt en kilometer bort, höll på att avlida. ligger utslagen halvnaken i sängen med vidppet fönster dagarna i ända. min kropp får överleva utan att jag är superhurtig.

BRA GREJER SOM HÄNDER är att jag ska åka till norrköping och se wes andersons nya film idag, och att min kära sofia just berättade att maskinen kommer till motala i juli och att det förhoppningsvis inte är artonårsgräns. inte för att jag lyssnar så mycket på dem, men hallåååå, se frej larsson irl ju :D:D och så har jag betat mig genom hela andra säsongen av game of thrones och halva tredje säsongen av fringe för jag gör inget annat om dagarna.
2012-07-02 ? 01:14:30

angående öron

som jag skrev köpte jag alldeles för stora pluggar för ett tag sedan, men det tog inte många dagar innan jag började fundera på – hur stora är egentligen kulorna i mina ringar (bcr, ni vet)? efter att ha jämfört med pluggarna och snokat runt på internet insåg jag att nämen jooo, de är ju faktiskt också fem miliimeter och då är det bara att fortsätta deadstretcha tills jag kan trä kulan genom hålet!!

så till slut idag, med mycket våld och olivolja, sade det poff så gled hela ringen smidigt genom örat. har fortsatt pilla hela dagen och jag har så fruktansvärt ont och det är så svullet att jag inte lär klara det imorgon men ååååh jag är glad. på fredag går jag och säger hejdå till ringen och hej till baby plugg.
2012-07-01 ? 20:49:42

sommarlov och sånt

hai. har hunnit med en maaaaassa oviktiga ovettiga grejer. träffade märta idag, det var fint.

och hur kommer det sig att alla "normala" fjortisar på internet har "normala" namn, men så fort man går in på hipster- och popar-delen av internet ska alla heta märta och astrid och cornelius och whatnot? åh älskar att jag bara umgås med esteter.

jag har varit ensam hemma i helgen och inte gjort något vettigt på hela veckan. jag har tittat på så fruktansvärt mycket film, knappt lämnat sängen. scannat in båda rullarna också så bilder kommer dyka upp efter hand. åh och min mor har hållt en föreläsning i norge och köpte med sig choklad hem till mig <3 och nu ska jag fortsätta vara ovettig och titta på game of thrones.




Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign