2012-07-29 @ 22:34:57

om vi ändå ska sköta det över internet och via gemensamma vänner

man tycker ni borde ha fattat att det är mer och det är klart som fan jag inte är arg, jag gillar er, men jag har varit en liten aning arg och ledsen och instabil just de här dagarna och det är mer tanken på att alla människor omkring mig gör grejer och jag sitter hemma, ensam. och DÄRFÖR blev jag arg över att ni VÄCKTE MIG HALV FYRA PÅ MORGONEN. jag gillar er och jag saknar er och i vanliga fall hade jag överhuvudtaget inte brytt mig. det blev bara lite mycket.
astrid

vi ringde dig för sofia inte svarade och vi ville göra en "repris" från nyår då jossan ringde dig o fråga om du var naken. o så ville vi säga hej x)

2012-07-30 @ 23:56:21
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign