2013-02-21 ? 12:52:48

apropå gamla bilder



2013-02-20 ? 18:30:00

Kokoschoklad

1. Öppna en burk kokosmjölk, skrapa ur allt det vita kletet och lägg i en liten bunke. Häll i lagom mycket vaniljsocker och blanda.
2. Häll själva kokosmjölken i en kastrull och fyll på lagom mycket av valfri mjölk (komjölk, havremjölk, sojamjölk, whatever floats your boat) (fluffet räcker antingen till 3-4 personer eller till att vräka i sig fluff tills man hatar sig själv). Släng i kakao tills det har en trevlig nyans och sedan lika mycket socker. Koka upp och låt svalna lite.
3. Häll upp i mugg/ar och lägg i kokosfluff. Pudra över kanel och drick.
4. Kräma i byxan.


2013-02-19 ? 16:15:17

hej världen

HÖRNI. HÖRNI. HÖRNI. JAG ÄR KLAR MED MATTEN. KLAR. _KLAR_. JAG HAR GJORT MITT SISTA PROV, SKA GÅ PÅ ETT PAR GENOMGÅNGAR TILL, OCH SEDAN SKA JAG ALDRIG MER PLUGGA MATTE I HELA MITT LIV. PROVET GICK HELT OKEJ OCH JAG SKULLE KUNNA GÅ UT MATTE D MED MVG I SLUTBETYG MEN JAG ÄR INTE HÄLFTEN SÅ GLAD ÖVER DET SOM ÖVER ATT JAG FAKTISKT ÄR KLAR. _JAG_ _ÄR_ _KLAR_ _MED_ _MATTEN_.

i övrigt händer basically ingenting. hängt med victor, hängt med amanda, ska hänga med märta, ska hänga med amanda och emo. jag har inte läxor överhuvudtaget just nu och det är så förbannat skönt att jag inte ens. var med victor i helgen och sedan han åkte har jag suttit i sängen i min mysigaste myströja, ätit saker och tittat på supernatural. eller hahahaha vem försöker jag lura, victor kom hit i torsdags och sedan dess har jag suttit i min säng i min mysigaste myströja, ätit saker och tittat på supernatural. vem orkar göra vettiga saker tillsammans?

jag är för övrigt så enormt sugen på att fota, vad som helst. har bara inget att fota, omgivningen är trist och jag är ännu tristare och människor tenderar att hålla sig borta från den här hålan heuehueh. har knappt ens gamla bilder att redigera, så här är tre bilder på mig.



Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign