2011-04-29 ? 13:18:08

anders trygg <3

idag fick vi i uppgift att skriva en uppsats på titeln "därför vill jag gifta mig med prins william". fuck yeeeaaah.
2011-04-27 ? 16:20:28

*


för att oavsett hur bra det känns är det samma saker som om och om igen ska spränga sönder allt till spillror.
2011-04-21 ? 23:32:54

the return of the poplugg (fortfarande för kort... och dränkt i spray)




Tre timmar i en buss och jag tänkte att "åh jag har ju en iPod och gratis internet här, kan ju sitta och ösa ur mig skit på bloggen hela vägen!" men det är klart att blogg.se failade när de byggde sidan och det går inte att skriva något. Nåja. Sedan var jag framme i fina Borås och det var knappt mörkt fastän klockan var nio, hurra för våren! Jag har bevittnat Victors förtvivlade ansikte när han kände lukten av grillat lamm och hans överdrivet lyckliga min när han fick äta det, jag har träffat en skäggig vegan (skickligt förklädd till en icke-skäggig söt liten estet-brud), jag har ätit taco"kött"färssås som mest såg ut som kattmat (anteckna: aldrig aldrig aldrig vegofärs från Hälsans Kök), jag har irrat runt i Viskastrand och försökt plugga men mest lyssnat på Dunderpatrullen och petat på Victor, jag har sett hela säsong sex av HIMYM och jag har kommit hem och mötts av det där ^ om nom nom och det var nog allt jag gjort sedan i söndags. Imorgon blir det fem timmar i bil ner till Kristianstad som om inte bussresan idag var illa nog. Och nu ska jag bara skriva ett mail till OMFS! om hur fantastiskt underbart NYA ALBUMET är innan jag somnar. TJARÅ.
2011-04-15 ? 14:16:53

en fredag

Idag har jag åkt till Gamla Linköping och Fenomenmagasinet och trängts med elvaåringar och stirrat på skyltar i Comic Sans helt i onödan eftersom min lärare sade fel datum, bokat en intervju och skrivit en stor del av manuset till vårt radioprogram och haft ett lite sådär småjobbigt samtal. Kom hem och tänkte belöna mig själv med att köpa en MacBook men nej, den var såld. </emo>


en Victor. Väldigt mycket Victor på sista tiden hahaha...

Kent - Socker (demo):
2011-04-14 ? 17:27:24

hej victor. vi gjorde äggkoppar på estetisk verksamhet idag.

2011-04-12 ? 20:26:41

de finaste skivomslagen jag vet


Slagsmålsklubben - Den Svenske Disco
Dude, en häst. Som spelar synt.


Bring Me The Horizon - This Is What The Edge Of Your Seat Was Made For
Bring Me The Horizon - Count Your Blessings
Bring Me The Horizon - Suicide Season
Säga vad man vill om hur tiwteoyswmf låter, BMTH har jävligt snygga omslag. Harmoniska, på något sätt. (Och vem gillar inte metervis med rå korv dränkt i sirap?)


Kent - Hagnesta Hill
Kent - Verkligen
.... fast Jonas Linell är ännu bättre. Hagnesta Hill är ett av de snyggaste foton jag någonsin sett. Modellen, motljuset, ringblixten, färgerna, allt är perfekt.


Laakso - Mother, Am I Good Looking?
Hela idén! Färgerna! Och Markus ansiktsuttryck, inte minst.

The Smiths - Meat Is Murder
Provokation har aldrig sett bättre ut.


Motot Boy - Lost In The Call
Motljus och blixt igen. Svårt att säga exakt vad, men det är någonting med den.

Kill Hannah - Wake Up The Sleepers
Det här är egentligen baksidan, men jag gillar den bilden mer än framsidan. I vanliga fall avskyr jag skarp blixt från sidan och bilden åtminstone ser ut att vara totalt oredigerad, men ibland är enkelthet bättre. Det enda läskiga är att tjejen ser ut att vara typ nio år och har septumpiercing... hm.


bob hund - Folkmusik För Folk Som Inte Kan Bete Sig Som Folk
bob hund - Det Överexponerade Gömstället
Med det här ville jag bara säga att Martin Kann är typ den häftigaste människa som finns, amen.
2011-04-11 ? 19:48:27

de krälar fram i vårsolen

i fredags såg jag titantic. första gången någonsin, faktiskt. tänkte att äh, den var ju inte sååå överdrivet sorglig, inte en chans att jag börjar gråta men sedan skulle ju jack-uslingen gå och dö.

gjorde absolut ingenting mer i helgen. gick ett varv i spåret, ägnade lite för mycket tid åt husbygge i sims, lånade ut ett kubb bara sådär åt jenny som bor fyra mil bort och somnade framför ladykillers.

idaaaag däremot fick jag sms från sofia som hittat sin andra fornåsa-panda på under en vecka ungefär samtidigt som jag inom några minuter hittade tre stycken hipsters med skateboard.

passingoftime är på god väg att bli den minst vettiga bloggen i världshistorien. här är lite hjälp traven.

2011-04-08 ? 21:05:15

mint

En Victor, juni 2009.


Och en Victor november 2010.


Först tänkte jag skriva något jättegulligt om hur mycket jag saknar honom. Sedan tänkte jag att det kanske inte är så roligt att läsa mitt konstanta babbel om honom. Sedan tänkte jag att vad fan.

Jag älskar dig. Du är det allra bästa jag har och jag är lika jävla löjligt nerkärad i dig nu som då. Jag hatar att somna ensam och det enda jag gör är att räkna dagarna tills jag får träffa dig igen (nio nio nio nio tills jag sitter på bussen). Distansförhållanden är hemska men du är så jävla värd det. Den första kyssen på två veckor är lika underbar varje gång och bara att veta att det är du du DU, du som jag velat kyssa så länge som jag nu får hålla om, som jag nu får somna bredvid, som jag får kyssa hur mycket jag vill, som jag får säga alla de här sakerna till, gör en så lycklig. Och det är den lyckan jag lever på.
2011-04-08 ? 20:14:32

soft kitty warm kitty little ball of fur


Isabella.
Och några timmar PhotoShop.
Här är originalbilden i lite bättre kvalitet och här är färdiga katten.
2011-04-07 ? 13:09:48

ett väldigt sent måndagsinlägg












skola, piktåri, ajpåd, sofeja.
2011-04-03 ? 19:17:46

*kär*


Hur lägger man till bilder till albumen förresten?! Orka skaffa iTunes Store-konto när man måste koppla kreditkort till det...
2011-04-02 ? 12:17:22

victor + photoshop

"Hon är jättesöt! Bara för att hon är född så behöver man inte smäda henne."

Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign