2013-05-12 @ 23:44:00

babbel istället för sömn

Jag önskar att jag kunde skylla avsaknaden av nya blogginlägg på att jag inte har gjort något alls på evigheter men det går nog inte riktigt. Jag har rest till Rom, jag har rest till Oxelösund, jag har ätit tacos med Amanda, jag har dansat timmar i streck till hemska jävla technoremixer av hemska jävla poplåtar, jag har tillbringat hela dagar i sängen med Victor, jag har haft världens roligaste skoluppgifter, jag har haft världens tråkigaste skoluppgifter, jag har handlat superfina skivor (jag ber er allihop att ägna åtta minuter av ert liv till att titta på videon till fullängdsversionen av MIRRORS med Justin Timberlake), jag har experimenterat så mycket med mitt hår, jag har rensat bland gamla papper och hittat så mycket gammal underbar skit och jag har i allmänhet haft ett ganska bra april.

Jag kan börja med att säga att jag precis för en och en halv timme sedan gick av bussen hem från Borås. Har inte varit där på alldeles för länge och bortsett från regnet har jag saknat den staden så mycket. Precis när jag kom fram upptäckte jag att batteriet i min digitalkamera var mer eller mindre helt slut, men jag knäppte i alla fall några enstaka kort och jag har ju alltid telefonen med mig.

Hade skinfint hår innan jag gick hemifrån på morgonen, sedan regnade det och blåste jävel hela dagen. sadface


Var lite hipster med nya Loka och skitfina strumpor. Vattnet var gott, men orkade inte hela och glömde halva flaskan på bussen sedan. (blir helt chockad varje gång jag byter till det här objektivet, ser ni bakgrunden eller?!?!?!)

Träffade Carl för första gången på jättelänge!! Han har blivit så stor och är ännu sötare och inte fullt lika asjobbig.




Åkte till Göteborg och träffade Benjamin som jag inte heller sett på en evighet. Hittade bästa sushistället innan vi gick upp på ett berg med utsikt över mer eller mindre hela staden ("är det mycket poppare här och har picnic med rosévin på somrarna?" "let's just say you can't see the ground") och vidare mot BENGANS!!! Det kändes plötsligt lite mindre hemskt att behöva flytta från Bengans Linköping, speciellt när jag hittade den här!! Victor var söt och skäggig.





Fotade inte så mycket mer, ens med telefonen. Hade mysigaste utsikten från lägenheten i Borås och åt avokado med kryddor i överflöd. Visade mig offentligt helt utan både hårprodukter och hårsnodd för första gången sedan högstadiet. Hade grillkväll med vänner, ösregn och Cards Against Humanity och lekte poppare bland blommiga lakan. Var på släktmiddag och det fanns absolut ingen utom Victor och hans två bröder som var i åldersspannet 15-40 år så det var ju lagom roligt. Och jag så har jag tittat massor på Lost och sovit typ halva dygnen.

Jag har egentligen lovat Sofia att sätta mig och lyssna på min "nya" finfina Justin Timberlake-vinyl, och mig själv att skriva färdigt min andra analys av Napoleon Dynamite (får inte nog av filmen även om jag sett den 10+ gånger). Är för trött för att göra någonting och ska gå upp om sex och en halv timme men vill egentligen inte sova. Har liksom vant mig vid att ha en varm man bredvid mig hela tiden att skeda med, krama tills han nästan kvävs, gosa med skägget på, bara... vara. Tycker om den killen rätt mycket.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign