2012-12-17 @ 21:46:00

jag har en fotoblogg

HEY FOLKS. det här är mitt projektarbete. jag vet inte varför jag inte har skrivit i mitt projektarbete att det är mitt projektarbete, men det är hur som helst mitt projektarbete. och idag tog jag mig själv i kragen och fixade sista småfixet. jag har lagt upp två inlägg (OMG HÖR NI HELA TVÅ STYCKEN) och skickat ett gulligt litet mail till blogg.se och tiggt om uppmärksamhet. så om ni skulle råka vara intresserade av att lära er mer om fotografering kan ni ta och titta in på Anna Har En Fotoblogg.


(jag är för övrigt lite dum i huvudet ibland. ni vet, jag lade upp en bild på min beställning hos crazyfactory? pluggarna kom idag. det fanns ingen på 12 mm. jag hade inte beställt någon på 12 mm. jag har ingen plugg på 12 mm. great, anna.)

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign