2012-12-16 @ 23:23:00

istället för att sova

hej jag tänkte att det kanske borde synas något annat än mitt äckliga jävla nyvakna face när man går in här. eeerrrhhh jag önskar verkligen att jag hade något intressant att skriva här men... nä. jag gör absolut ingenting. lallar omkring i skolan, sitter kvar mellan åtta och fyra varje dag för att plugga och det enda jag gör hemma är att plugga och slösurfa. dat's how funneh i am. i alla fall, två dudes jag har både matte och engelska med och som också konstant hänger i pluggrummet verkar ha börjat veta om att jag existerar. töntanna har fått töntkompisar att diskutera trigonometriska derivator med. och jag önskar verkligen att jag var ironisk när jag säger att det är jättejättejätteroligt. och så åkte världens finaste victor precis härifrån och bortsett från att jag har en hel jävla del skolarbete är jag skitglad för det är bara en vecka kvar tills vi ses den här gången för vi ska leka jätteseriöst gammalt par och fira jul ihop. alla kusiner och andra släktingar på plats, pussvänligaste människan på jorden bredvid och glögg framför ferdinand den lilla tjuren. SÅ PEPP PÅ JULEN I ÅR. inte för att jag inte brukar vara sönderpeppad, men det här kommer bli helt jävla fantastiskt.

NYTT PÅ PIERCINGFRONTEN. mina pluggar har inte kommit än, dumma crazyfactory. hoppas att det är snön som försenar det bara och att jag får skiten senast på fredag, annars kommer jag inte ha dem förrän efter jullovet typ. och jag skulle ha piercat mig idag också, men min kompiz fick jobbtider, så vi har skjutit upp det tills på onsdag istället. NU BLEV NI NYFIKNA VA?!?!?!??! höhöhö. för er som inte redan går i min klass/är facebookvän med mig/följer mig på instagram (vilket lämnar kvar.... ingen) blir det en hemliz. det kommer bli asfett i alla fall. :D:D:D

jag fotar ingenting längre, typ, enbart med mina kära ifån. så det här är väl ungefär vad jag har gjort senaste tiden. hängt i skolan, spelat in en musikvideo (!!) och tittat på workaholics.











Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign