2013-05-21 @ 20:51:00

jag har inte ens borstat håret idag

för att jag fick stressa iväg till skolan efter att ha ägnat hela min sovmorgon åt att titta på supernatural.

hursomhelst, igår gick jag hem till robin efter skolan och efter ett litet kanylstick blev jag såhär söt.

och hej och hå det har knappt hänt någonting annat i mitt liv. i lördags hade vi grillfest med klassen, det var fint. och idag, för att fira att arbetsmiljö och säkerhet-kursen snart är slut fikade vi inne i stan med läraren på lektionen. observera NÄSTAN slut. jag har fortfarande typ en halv sida kvar att skriva på min rapport om det TRÅKIGASTE jävla ämnet någonsin som det dessutom knappt går att hitta information om. ooooch det ska helst vara inlämnat på fredag och jag har alldeles för lätt för att distrahera mig själv. ugh.

på fredag kommer victor hit och vi ska äta sushi och se the great gatsby. det är mindre trevligt än det låter för 1) jag ska både hinna grundstäda mitt överskitiga rum tills dess OCH ha filminspelning med klassen fram till typ elva 2) jag kan inte tugga ordentligt med den förbannade ringen, så jag kommer behöva göra det fruktansvärt förnedrande ÄTA SUSHI MED BESTICK 3) han påstår att jag kommer gråta under filmen och det innebär att jag kommer gråta floder, för så mesig är jag.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign