2013-01-11 @ 19:14:00

när vi ändå talar om nya musikvideos

så är ju detta inte en musikvieo utan bara en låt, men ah.

bring me the horizon släppte i december en teaser på sitt nya album som lät underbar. någon vecka senare släppte de en lite längre teaser, till och med med lite sång, och jag blev alldeles hänförd. den var underbar. de flesta som lyssnar på bmth kan väl se en väldigt tydlig utveckling från tiwteoyswmf till count your blessings till suicide season och till there is a hell och jag ÄLSKAR riktingen som det senaste albumet har tagit, både mörkare och mer melodisk och inte bara ett jävla oväsen (förlåt, men jag står inte ut med första ep:n, uh). jag tänkte att det här låter ju ännu bättre, fan vad jag kommer älska det här albumet.

sedan släppte de hela låten, shadow moses.



och jag kan bara tänka; vad fan hände här?

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign