2013-01-28 @ 19:53:22

HEJ VÄRLDEN

Jag har insett att min senaste kyss var - ALLDELES FÖR LÄNGE SEDAN CURSE YOU PIKKTÅR KOM HIT
Jag lyssnar på - seven nation army. mitt itunes verkar avguda den för den dyker upp i shuffle hela tiden :<
Jag pratar bara med - well öh. folk?
Jag tycker om - KATTER
Min första riktiga kyss var - awkward, ganska oväntad, jättedålig och sådär gulligt romantisk att man börjar skita regnbågar.
Jag avskyr när folk - SNACKAR SKIT OM KATTER nä men inte accepterar folks åsikter. och när de är överkristna.
Jag gillar - katter
När jag vaknar på morgonen är jag - trött som ett as och har inget emot att sova i några timmar till. ni anar inte hur mycket jag kan sova. begriper mig inte på människor som fungerar utan åtta timmar sömn.
Jag är förälskad i - katter
Jag kommer alltid minnas - idag berättade emil om hur stolt han var över att ha lärt sig laga potatismos förra veckan. jag kan inte laga potatismos, men när jag lärt mig det är det nog en dag jag kommer minnas resten av mitt liv.
Sist jag grät - var det säkert för en sådan där konstig jobbig sak man inte ens förstår sig på själv.
Min mobiltelefon är - en iphone 3gs som jag egentligen älskar men alla mina vänner har varsin iphone 4 och upplösningen på skärmen får en att kräma i byxan. oh dear lord jag vill ha en iphone 4.
Kärleken är - katter
Innan jag går och lägger mig tänker jag - hurr durr det här borde jag ha gjort för några timmar sedan
Just nu tänker jag - WE WILL NEVER SLEEP CAUSE SLEEP IS FOR THE WEAK NO WE WILL NEVER REST 'TIL WE'RE ALL FUCKING DEAD.
Bebisar är - jättesmå och söta små bajsmaskiner, fram tills de blir två ungefär, då är det fula äckliga asjobbiga små bajsmaskiner. kan man inte bara lämna in barn någonstans tills de blir 15?
Ikväll ska jag - PLUGGA MATTE FÖR SÅN ÄR JAG HEUEHUEHE PARTY HARD
Imorgon ska jag - PLUGGA MATTE FÖR SÅN ÄR JAG HEUEHUEHE PARTY HARD
Jag vill - för allt i världen inte plugga matte. jag trodde derivator var ångestframkallande. sedan upptäckte jag integraler.

helloooooo gurlz. fasen vad värt det är att ha en blogg om man aldrig skriver. och fasen vad värt med alla människor som läser här varje dag. HURSOMHAVER så gör jag inte så himla mycket mer än att gå i skolan. jag har multimedia med Peter The Mattelärare som är asrolig och ska göra en flashanimation av alex från clockwork orange som gör mjölkreklam. åh min fantasi ibland, alltså. JAG HAR SETT DJANGO UNCHAINED OCKSÅ OCH DET ÄR DEN BÄSTA FILM JAG SETT PÅ ASLÄNGE OCH JAG SKA SE DEN PÅ FREDAG IGEN OCH DET HÄR KOMMER ÄGA. och så håller jag på med min projektarbetesfotoblogg. det går la sådär. jag har länkat den på massor ställen och jag tror jag har högre statistikrekord här än där. hah ;_;
tina

bästa inlägget, ever.

2013-01-28 @ 21:28:18

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign