2013-01-10 @ 20:11:00

HEJ VÄRLDEN

1. jag har inte skrivit på länge, förlåt människor, mest victor som jag tror är den enda som bryr sig
2. det har nog hänt en massa grejer men inget jag kommer att tänka på för det är inget som är intressant
3. sedan sist har jag åkt till skåne och firat jul med victor, hem igen och firat nyår med victor
4. fick en ritplatta i julklapp, det var ganska nice även om det nog mest beror på att pappa tröttnade på att jag stal hans
5. har en massa läxor att göra, men det skiter jag i just nu
6. försöker välja ut bilder för att kunna söka till fotolinjen på göteborgs universitet och det går ju sådär. känner mig så kass och är inte så särskilt poetisk och analytisk av mig så att hitta en röd tråd i 40 000 bilder känns lite avlägset
7. srsly jag måste nog plugga nu
8. skrillex har släppt en ny video till min all time favourite av honom, den är fin



9. och tre nya låtar som jag inte orkat lyssna på än, det blir nog fint
10. jag har vardagsfotat lite även om det mest är ajfånen, visar eventuellt någon gång för det är kul
11. jag har tagit en paus från hårprodukter för att testa om ricinolja är så himla bra som alla säger, går nästan jämt i uppsatt hår för det ser förjävligt ut och jag är för morgontrött för att någonsin orka sminka mig, så jag glider runt i skolan och är ful i manchesterbyxor och myströjor
12. jag har köpt nya skor!! de gamla är inte många månader från att bokstavligen falla i bitar nu höh. ett par vans, som tyvärr känns lite sådär att gå i, curse you hemska fötter, hoppas jag kan vänja mig
13. och nu har jag lite projektarbete att skriva, lite loggor att designa (cool_gurl_94, min mor tyckte det var enklare än att anlita en reklambyrå heh) och lite presentation om sydafrika att förbereda (ska spela fatty boom boom under hela redovisningen)

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign