2009-11-14 @ 00:05:14

haha

jag gick förbi j när jag lyssnade på se på mig nu vad tycker du och det gjorde så förbannat ont och jag gick förbi j på samma ställe när jag lyssnade på no time for us och det kändes förbannat bra. patetiskt att jag låter så mycket av mitt liv bero på så symboliska saker. men när det är det enda roliga man har i sitt liv är det bara att bita ihop och göra livet till ett stort jävla skämt för det är bara vänner som spelar någon roll i slutändan vad gör man om man inte har vänner? jag svamlar på men det får jag göra för jag är femton och i upplösningstillstånd förvirrad av för stark musik. ska upp sent imorgon och har läxor att göra. hatar mitt liv. svammel svammel. nej det gör jag inte jag är trött och ensam och fryser. mår inte bra. fysiskt, alltså, psykiskt är inte heller bra men det håller ju en jämn nivå på botten i alla fall.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign