2012-02-19 @ 10:28:39

nitton

Idag tänkte jag skriva ett inlägg som bara en person kommer bry sig om. Men det är helt okej, för det är ocså den enda person som hatar mig när jag inte skriver.

Så. Jag sov i pappas och Susannes gamla säng inatt. Den är femton centimeter bredare, men det märker man inte av när man är ensam, vi får se hur det blir nästa gång du kommer hit. Den är en aning hårdare än min nuvarande, men det funkade bra för mig och du är en liten liten liten aning tyngre än mig så det borde inte vara några större problem. Mest av allt kändes det dock ganska mycket fräschare att sova i en säng som inte är fjorton år gammal.

Till Victor: jag byter säng *yay*

Till Josefine och Jessica: min knäskål är hel, trots denna massiva tyngd!!!!

Till resten av universum: JAG FICK MVG I HISTORIAAAAAAAAAAAAAAA HAPPYFACE

Och jag har fortfarande inga bilder men jag hade tänkt sätta mig att scanna 38 stycken från senaste halvåret idag!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign