2012-02-20 @ 22:57:52

braenn feven


Här skriver man ett lång och fint inlägg och det enda man får höra är "VAD FAN BLOGGAR DU INTE MER FÖR!??!?!?"

Hade.... en ganska kass dag idag. Gick runt till sex olika tryckerier/reklambyråer/fotografer, tre erbjöd mig praktikplats i trean, två sade nej helt och en hade stängt. Satte mig på biblioteket och upptäckte att ett pyttelitet gruskorn hade fått min häl att börja blöda och fortsatte med den läskigaste jävla bok som skrivits. Sedan åkte jag, äntligen, till Federal med Tobbe och Zac!!!! Två stycken BCR-ringar på 2,4 mm. GÖTT, bara tretton kvar nu! Gick på bio med min kära Isabella och såg en, öh, ganska annorlunda film. Chronicle hette den och jag fortfarande inte bestämt mig för om jag gillade den eller inte.

NU SKA JAG TITTA PÅ LOST OCH BLI KLAR SÅ ATT NI SLIPPER LÄSA MITT BABBEL OM DET SNART BAI.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign