2012-04-03 @ 22:25:12

there is no running that can hide you; cause i can see in the dark

HEJ. Jag tänkte lägga upp något mer än bilder för en gång skull idag.

Vad har hänt de senaste dagarna? I torsdags fyllde min fader år och jag och han och Susanne gick ut och åt, sushi nom. Avokado och japansk soja är löjligt gott tillsammans. Dagen efter tog jag bussen till Borås, pussade lite på Victor och gjorde ärlig talat inget alls mer än att äta Subwaymackor och titta på South Park. På lördagen åkte jag iväg till Theresias replokal (och upptäckte att jag inte har registrerat mitt telefonnummer för att kunna betala grejer :)))))))) råkade i alla fall ha en väldigt snäll busschaufför) och fotade lite innan hon och resten av bandet åkte på spelning i Göteborg. Åkte tillbaka till stan och alla tusen fotbollshuliganer (premiär för allsvenskan i Borås, väldigt roligt) och åt med Madde och BMD och på söndagen åkte jag hem och var lite ledsen för jag gillar Borås och tre timmar på en buss med trasiga hörlurar är inte så kul.

Måndag! Programmeringsprov som gick långt över förväntan, svenskaprov som också gick långt över förväntan men fortfarande långt under G-gränsen och sist mattelektion där jag insåg att jag ligger femton sidor back :)))))))) Tittade på Markus Krunegård (UTAN att skäma ut mig totalt den här gången, score) på Bengans och det var fint. Lyckades på något sätt hamna längst fram precis framför honom trots ett par inte jättevänliga flickor på typ 1,90 som stod rakt framför mig (deras AXLAR var högre upp än mina ögon och när jag gnällde svarade de "aaaaah men vi har faktiskt stått här sedan elva" och snälla rara ni han spelade TRE låtar och signerade och det var över på tjugo minuter och jag ger blanka fan i om ni varit där i sex timmar när jag inte ser ett piss, speciellt inte när ALLA andra kom en halvtimme innan han började och sedan pratade _allllllla_ om att det var håkan hellströms födelsedag. FITTNYLLEN, JAG BLIR ARG) och Markus lyckades signera min kära Everybody Hurts på fel sida, gullig är han. Kom hem och hittade mina jättejättefina kläder (helt klart värt en månad i fattigdom) och sedan kom min syster och hennes Tobbe och deras pälsboll med ADHD, också känd som Zac.

Imorgon kommer det efterlängtade underbara konditionstesten på idrotten och jag kommer dö :DDDD och på fredag åker jag till Skåne och farmor&farfar och sedan händer inte mycket mer och jösses vilken wall of text det här blev.

NU SKA JAG SOVA, HEJDÅ.

Placebo - Infra-red:

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign