2012-04-05 @ 20:02:01

dagens outfit


Jag använde balsam för första gången på någon månad och har inte orkar göra något med håret sedan dess, så nu är det mjukt som silke och omöjligt att kontrollera. Orkade inte leta efter min mössa imorse, tog första bästa som låg framme, vilket råkade vara en av mina pappas 4556978512 hipstermössor. Jag sade till mina kära klass att den som inte cravear död idag håller käften om min mössa. De sade att jag såg ut som en pundare.

Andra saker som är viktiga att berätta:

I. JAG KLARADE DEEEEEEET!!!!!! Sprang nå jävulskt långsamt och ville dö efter två varv runt fotbollsplanen när jag hade tre kvar. MEN JAG GJORDE DET. FAN VAD BRA JAG ÄR.

II. Det är påsk och folk VRÄKER godis över en. Som tur är har jag i alla fall en fin mor som ger mig 70%-ig vegansk och KRAV-märkt choklad och torkad physalis och gojibär istället för tre kilo lösgodis. Och en pappa som ger mig Kinderägg. Jag hann köpa en tub Pringles idag också innan jag kom hem och hittade mammas paket. Och så ska jag till farmor imorgon, vill inte tänka på hur mycket jag kommer gå upp :DDDDD

III. Alltså jag vet inte varför jag gör det här MEN JAG HAR LETAT REDA PÅ MER OM ADEON och jag tror fan att han fortfarande finns kvar. Bläddrade genom hela FMJs bilddagbok och hittade några bilder på dem tillsammans (så han existerar i alla fall!!) och sen hittade jag ett konto som hette AdeonV2 som var aktivt senast för ett halvår sedan och han betedde sig ganska vettigt och det fanns faktiskt massa kommentarer av FMJ och alltså till och med Fidde har gått och börjat se normal ut men Jonathan är fortfarande emodrägg och fan vad ful han egentligen är. Nu är världen ett mysterium fattigare.

IV. Victor, kommer du ihåg när jag sade att jag skulle köpa en ny klänning till i sommar för att du tycker att det är så himla fint med klänningar? Kommer du ihåg att jag sen köpte DD-kläder för alla pengar jag hade och typ inte kommer ha några pengar alls innan sommaren? Kommer du sen också ihåg att jag skulle få biobiljetter för att jag gjorde en asful affisch till elevkårens julfest? Well det blev inga biobiljetter av det men idag gav de mig ett presentkort på Carlings så nu tänkte jag gå och köpa en fluffig och gullig klänning att ha typ på din student. :3

V. Jag filmade en låt som Markus Krunegård inte tänker släppa i måndags. Fick för mig att han hade släppt den som singel för att jag kände igen texten i refrängen men det verkar inte som det. Lägger ut på YouTube någon gång snart.

VI. Det går framåt med mitt tröj-projekt förresten! Räknade dem en gång till och inklusive de nya har jag nu 41 stycken. Det här kommer ta ett tag.
Sheriilyn

svar: Vad underligt. Du har inte lust att skicka en printscreen?

2012-04-05 @ 23:49:15
Sheriilyns blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign