2011-11-07 @ 19:59:43

Höstlov

Min kära pojkvän klagar väldigt mycket när jag inte bloggar, för "det är mysigt att titta när du skrivit något". Så:


1. Jag har varit i Borås. Och sprungit runt som en galning på stan och letat efter skor som inte finns någonstans. Var hos BMD en kväll också, stannade till halv två och spelade någon alternativ alfapetvariant. Victor lade "kuk" och Linni byggde hakkors av brickorna efteråt. Jag snubblade på en obefintlig kant mellan cementplattor och skrapade upp knät mitt ute på stan, men det gör liksom inget, för det finns ingenting jag mår bättre av än att gräva ner mig under hans täcke, skeda eller borra in huvudet i gropen mellan hans axel och hals och skratta så jag får ont i magen åt hans berättelser.


2. För första gången gick jag på buss nummer 830 utan att behöva säga hejdå till Victor. Tre timmar av Hänga gubbe, Cemetary Rapist och Skrillex senare var vi i Linköping. Fyra dagar av blomkålssoppa, kladdkaka (som inte blev vidare bra), Naruto, hem till min syster och klappa hund, Norrköpingstripp (JAG HAR SERENADES PÅ LP!!!!!!!!) och väldigt mycket grotta-ner-sig-i-sängen-och-mysa och sedan, torsdag efter en bilresa till Jönköping, blev det sista pussen på två veckor.


3. Victor åkte hem till sig och jag fortsatte till lååångt ut på skånska landsbygden, till dit man stöter på hästar i väldigt fina hagar när man är ute och går så att man bara MÅSTE fota även om man måste ha ISO 2000. Hade kusinträff, åt en jävla massa av farmors mat och höll liv i traditionen att aldrig hålla mig vaken framför film. Åkte hem med min kusin och hennes två meter långa pojkvän (VÄLDIGT obehagligt att krama sådana när man själv inte ens är en och sextio) och meningen var att jag skulle plugga i bilen, men det slutade med att jag satt med hennes dator och gjorde hennes jobb.


4. Eftersom jag är så jävla häftig och modern och bara älskar vintagegrejer släpade jag med en apsnygg stol hem, och min älskade farmor tryckte ner ett gäng skedar i min väska för att jag råkade nämna att de var fina. OCH, efter MÅNADER av att finkamma halva Sverige efter ett par enkla jävla bruna Dr Martens beställde jag dem från internet. Idag kom de och HELVETE vad snygga de är.

5. Jag är inte så bra på att orka bädda heh, men jag har skaffat mig en ny header, så det får kompensera.
astrid

heheh vad gulligt det lät när du skrev om victor(du skrattar så du får ont i magen av hans berättelser, ligger och myser o allt ) :)



sen var det kul att lläsa det andra med annipanni :P

du skriver på ett roligt sätt (Y) :D

2011-11-08 @ 15:03:00
astrids blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign