2011-03-26 @ 15:03:18

JAG VAR SNYGG I ALLA FALL


Jag såg busskillen igår. Tror jag. Det kan inte finnas alltför många Linköpingshipsters i mohawk. Men han flög förbi på cykel och gick in på Musikbörsen när jag var hundra meter ifrån och jag hade feber och är väl antagligen fortfarande alldeles för glad över att någon pratade med mig överhuvudtaget. Det var nog bara en helt vanlig hipster med helt vanlig undercut.

Jag såg Black Swan igår också! Väldigt speciell, men på det där bra sättet. Fin var den. Idag har jag, med konstanta pauser för att snyta mig, förkylningar <////////3, ägnat två hela timmar åt att renovera ett simshus och ganska många fler åt att spela och jag tror nog att jag ska fortsätta med det. Ska bara snyta mig först.
martina

åh herre min skapare, jag trodde min sista stund var kommen när jag såg black swan. den är cool, och fin. och sådär. men uh vad läskig.

2011-03-27 @ 13:45:08

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign