2011-08-29 @ 13:06:14

var ute och sprang och träffade en trevlig liten sten


kom hem med ett rejält uppskrapat knä (igen...) och en stukad fot. Hurra.

Tog mig till skolan för en enda lektion och haltade in till stan för att handla skrivblock och annat (jag har nytt lypsyl, victor!!). Och så tittade jag på min bebis! Och i eftermiddag åker jag in till stan igen och då blir den miiiiiinnnnn!



Blekte håret igår! Borde antagligen ha haft i det lite längre tid, underhåret är fortfarande vääääldigt gult, men det ser helt okej ut i alla fall! Nu ska jag gå och äta lunch och ta tag i matten, nu när jag fortfarande kan, känner på mig att jag kommer få en shitload av historialäxor i höst.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign