2010-09-22 @ 16:23:42

cover the walls of my room with posters of you

åh hej. det händer inte så mycket spännande i mitt liv, därav brist på uppdateringar här. imorgon far min svenska- och engelskalärare iväg på bokmässa, så istället för tre timmar hål har min klass fått ledigt och jag har väldigt fina planer på att inte göra något som helst vettigt på hela dagen. på fredag åker jag, förhoppningsvis, till skolan i sällskap av tre stycken väskor, vidare till borås och inte hem förrän på söndag.

annars? skrattar så jag knappt kan andas i skolan, lyssnar så mycket på moto boy att klassen gnäller (tack tack tack puss den är bäst) och ler mest hela tiden.



moto boy - what it was like to be with you:


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign