2010-01-14 @ 16:27:11

och vem blir inte ful i sextiowattsljus

jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle skriva ett idag-gick-jag-i-skolan-det-var-kul- eller buhu-ingen-tycker-om-mig-inlägg, så det blir inget av det. tyvärr, små kissies och emokids.

igår hittade jag www.yourtube.com. jag har ingen som helst aning om ifall det är en klockren parodi på youtube eller helt enkelt en fullt seriös blogg av en tågälskare. hemskt fina bilder är det i alla fall och ett fint tidsfördriv.





markus krunegård - jag är en vampyr:


just det! simon två meter lång bestämde att vi ska iväg till emmaboda i år. jag har aldrig varit på nån festival förut, inte en aning om vilka som spelar och kommer by no chance bli ivägsläppt av mina föräldrar, men vi kör på det.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign