2010-12-14 @ 20:24:27

a friend with weed is better

idaaag blev min plånbok stulen. trodde jag i alla fall. och tbh hade det inte gjort så mycket eftersom det mest värdefulla i den var en femtiolapp och en nästan helt bortnött markus krunegård-autograf. men den blev upphittad av några gulliga små människor och jag får både tillbaka min kära plånka (jävlar vilken fult ord) och ett nytt kort.

igår däremot slösade jag pengar! en klassisk fjortiströja, löst stickad och smutgul och alldeles alldeles underbart mysig. och här har ni (vad annars?) de vanliga jag-älskar-justin-bilderna.

och, just det! hämtade ut min senaste filmrulle idag, håller på att scanna in bilderna och om jag orkar lär de hamna här allihop innan veckan är slut. ha det fint.





placebo - pure morning:
Sofia

Placeboooooo. <3

2010-12-14 @ 21:44:19
Sofias blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign