2010-08-15 @ 12:27:46

one one one one

igår började jag läsa en bok, gav upp, började på en ny, gav upp, blev galen av tristess och lade mig att lyssna på yann tiersen, smk och village people i två timmar. idag fyller min kära låtsaslåtsasmor år så jag har bakat en morotskaka med en jävla massa glasyr och strössel. imorgon kommer jag bita sönder naglarna i några timmar och krama victor tills hans stryps. på tisdag börjar jag gymnasiet och jag borde vara helvetiskt nervös men jag tror att nervositeten för imorgon har tagit död på det mesta.


hello saferide - 25 days:
Thea

sv: FAN va glad du gör mig! Och Ja, skaffa facebook. De som är skeptiska brukar säga att det handlar om att ens liv blir så offentligt men de där kan man välja själv. Min sida är till exempel helt dold för alla utom mina vänner. Sen kan man ju också välja att vara hemlig och inte berätta att man har facebook alls men anledningen till att faktiskt ha det är för att man kan hålla koll på saker och ting så väldigt lätt. Typ SnoStilen.... ;)

2010-08-16 @ 09:09:30
Theas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign