2010-08-02 @ 09:00:31

obviously something's gotta be done

or else i'll
end up
like one big bleading heart
and that's not good at all


idag ska jag åka till danmark. om två timmar, närmare bestämt. imorgon åker jag vidare till tysklands nordkust, till en stad där mamma alltid var när hon var liten. antingen så blir det bra för att jag slipper ha någon kontakt med omvärlden, eller så blir jag galen av att inte kunna smsa victor och säga att hurru, jag saknar dig. dessutom kommer min kära mor fråga ut mig om precis allting om honom. men när man vet vad en människa har för skostorlek kan man inte klaga.

tjohej. kul vecka det kommer bli.


laakso - high drama:
Pollyanna

Svar på ditt mail: ÅH DU SKA BARA VETA HUR GLAD JAG BLEV NU. Iihihih, att jag har en asgrym blogg, TACK!

Har kikat lite på din nu och den var också asgrym! lägger till den bland favoriter och kollar in lite i fortsättningen!



Jättekul att du är med i tävlingen :D



ha det gött!

2010-08-02 @ 15:25:43
Pollyannas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign