2010-08-13 @ 14:23:51

DIGIVOLVE INTO ULTIMATE

idag är det min sista vettiga dag på sommarlovet och jag skulle kunna säga att gud vad jag hatar mig själv för att jag har slösat bort den, men det gör jag inte, för det här är sista dagen jag KAN slösa bort. jag har spelat sims och tittat på digimon. bara trettioåtta avsnitt kvar att första säsongen nu. i alla fall. jag vaknade av att två skator knackade på mitt fönster idag. rätt... läskigt. faktiskt. jag har ätit två jordnötssmörmackor, en liten skål sallad och en större skål glass med o'boy idag och bortsett från att hämta posten har jag inte satt en fot utanför dörren. jag kanske borde göra det snart. för jag har verkligen ingenting annat att göra. simsfamiljen jag spelar på just nu är fyra åldringar som inte gör annat än att plocka pengar från sina pengaträd dagarna i ändå. uuuuhr. om jag fortsätter skriva kommer jag aldrig sluta. bäst jag avbryter. PUSS.


one man freac show - what i've planned:
Aliz

men du tackar anna.

guuud kan fortfrande inte smälta att du heter anna. du ser inte ut som en anna : (

2010-08-13 @ 18:01:15
Alizs blogg
Aliz

börjar du skolan på måndag btw :O



Anna för mig har du alltid varit en Hedda...

Så hedda is your new name

2010-08-13 @ 23:15:18
Alizs blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign