2010-08-07 @ 21:04:57

crossprocessing








































diafilm framkallad i c-41, negativkemikalier. det var meningen att det skulle bli jättemycket kontrast och jättestarka färger, men min scanner är uppenbarligen så bra att den rättar till det automatiskt. lite häftigt blev det i alla fall. :3
Thea

sv: Samma här, asperger är det nya bad boy..



Jättefina bilder, gillar speciellt de vid hopptornet. Men en sak MÅSTE du berätta för mig; vad är grejen med tiggarräven? Jag går förbi den några gånger i veckan och ALLTID är det någon som fotar den. BERÄTTA!!!!



- och gå gärna med i snostilens facebookgrupp http://bit.ly/ciedAA

2010-08-08 @ 08:49:09
Theas blogg
Sofia

sv: haha, men se de positiva, då kan du hitta skor med kardborreband! de kan inte jag ;) :D

2010-08-10 @ 02:52:36
Sofias blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign