2012-09-06 @ 20:27:00

zigenarjävel

blergh. har varit med victor hela senaste veckan och det är bra. nollning i fredags, vilket var helt okej med tanke på hur jävla aspackade ALLA ettor blev. nåväl. hade en mini-släktträff hemma hos syster dagen efter, vilket inte är så mini egentligen med tanke på att folk är utspridda typ i hela världen. alla kusiner lyckades ta sig dit, utom islänningen av förklarliga anledningar.

i tisdags firade jag och victor två år tillsammans men jag ska inte vara världens douche och skriva om att jag älskar honom mer än någonting annat, så. vi firade två år tillsammans. bara den lilla detaljen att victors lillebror samma dag hade fått veta att han hade kommit in på en engelskakurs, i linköping, dagen efter, så han tog buss+tåg hit och pajade vår löjligt romantiska kväll. ytterst förvirrad kväll och nu bor stackars lilla tom tjugofem mil hemifrån hemma hos sin brors flickväns mamma som han aldrig har träffat eftersom jag är den enda koppling han överhuvudtaget har till den här staden, haha.

JAG HAR FÖRRESTEN FÅTT MIN GAMLA HISTORIALÄRARE I RELIGION :D:D:D:D:D:D den här terminen kommer bli asrolig, verkligen :D:D:D:D ska börja projektarbetet snart också och läsa ut två böcker inom ett par veckor och så har jag äckel-matten och eeeeeergh. jag överlever i alla fall.









ÅH RUBRIKEN OCKSÅ. idag gick jag hem från skolan, lite extrasunkig med uppsatt skitigt hår, för stor kofta och sliten skinnryggsäck men fortfarande lika blåögd, blond och "arisk" och ett par killar (det tar emot, speciellt i detta sammanhang, att kalla dem blattar men de var riktiga riktiga blattar) skrek "zigenarjävel". det fanns ingen annan än vi tre inom tjugo meter. så. erh. jag tror inte jag haft så roligt sen när någon kallade mig emo i åttan när jag såg mer normal ut än typ någonsin.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign