2012-10-11 @ 22:49:14

i need advice i need advice because nobody ever looks at me twice so take me with you when you go

hon sade "det kanske är dags att släppa högstadietiden"
inte en sekund har jag varit olycklig över att slippa dem
det är bara den konstanta rädslan somjag, om jag känner mig rätt, aldrig kommer kunna skaka av mig
jag är ledsen över ,mitt jojohumör och att allt går ut över internet
jag är väldigt, väldigt trött på att jag aldrig någonsin bara kan lugna ner mig lite
imorgon får jag träffa världens underbaraste människa och han stannar bara två dygn men det brukar räcka för att tränga bort klumpen i magen.
Sheriilyn

svar: Tack. :)

2012-10-14 @ 20:33:02
Sheriilyns blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign