2012-10-03 @ 22:27:32

er

jag vill att alla, alla, alla som läser det här skriver om vad ni har gjort idag eller hur glada ni är eller om ni är ledsna eller om det är något ni tänker på eller om ni bara är jättesugna på något att äta eller vad ni har för favoritband eller om ni är sådär äckligt superkära eller precis vad som helst.
Klara

Jag har ätit bullar. Och klappat en katt. Och önskat att jag haft en katt. Jag gillar katt. Speciellt med hatt. Jag får fnatt. Skratt är glatt. Snart är det natt. Hej då ratt. Satt.

2012-10-04 @ 16:30:44
andreas

svar: haha åh vad kul att höra!!! hoppas du har rätt!

2012-10-04 @ 21:12:28
andreass blogg
tina

jag har sett kanske fem avsnitt av the big bang theory medan min pojke har spelat HoN. Vi ska snart ge oss iväg till Hagaparken och göra ett geografiarbete vilket känns lame.
Sedan blir det bio, jag åt sushi igår så nu är jag sugen på mer sushi.
Puss!

2012-10-06 @ 11:17:16

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign