2012-10-29 @ 18:50:00

death metal och trötthet

klockan är halv sex och allt jag har orkat ta på mig idag är dinotröja för att inte frysa ihjäl och glasögon för att titta på fringe. det mest produktiva jag har gjort är att laga tomatsås och pasta. och plöjt in lite för mycket tejp i mitt öra så det är lite ömt. eeeh grattis.

jag har tydligen lov också. hahahaha. har inte tänkt på det alls, kom på sista lektionen i fredags "omg det här är ju det sista vi gör". och det känns ganska värdelöst för jag har noll planer. victor kom hit i torsdags och åkte hem lördag morgon när han lika gärna hade kunnat stanna hela veckan, så nu är jag ensam för att jag GLÖMDE BORT ATT JAG HADE LOV. gött.

hursomhelst så åkte victor hem i lördags för att jag satt instängd i en liten sal på universitetet och skrev högskoleprovet i åtta timmar. sjukt jävla jobbigt och ville bara somna och ska jag vara ärlig så, eh, gjorde jag det också. inte under provet i alla fall, bara de där sista tio minuterna när man är klar med skiten och inte orkar gå genom en gång till. åkte hem till helene efteråt, sov och åkte in till stan och åt med mamma som för en gångs skull var i linköping. ingen pappa kunde komma och hämta mig så jag fick ta kvart-över-tio-tåget och gå två kilometer hem och sedan bara lägga mig och somna. utan victor. åh vilken jävla tragisk dag. igår kom i alla fall amanda hit för att äta kakor och klappa katter och jag gjorde hennes nya blogg snygg whoop.

jag är skitvettig och lägger upp ekonomiska planer. skippar det mesta totalt onödiga den här hösten. beställde stuffz från drop dead i helgen men sket i ett extra linne bara för att jag ju faktiskt HADE råd så det gick "bara" på strax under 600, go me. ska pierca mig så snart som möjligt, köpa diverse oljor för att börja ta hand om hår och naglar och öron bättre och skippa creepers i år också. känns bättre att spara pengar till allt asbra som händer i sommar. jag vet verkligen inte varför jag skriver det här, antagligen mest som påminnelse till mig själv att inte köpa något jättedumt.

OCH NU ÅT NÅGOT SOM EVENTUELLT KAN VARA DET MINSTA LILLA INTRESSANT, jag försöker disciplinera mig själv med photoshop så jag har redigerat lite shit från... well lite blandat det senaste året.
















Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign