2012-11-23 @ 22:28:00

lite klorin kanske

JAG SAKNAR MITT VITA HÅR SÅ JÄVLA MYCKET. så fint och fluffigt och förvisso hemskt och tunt och trasig och risigt men guuud så vackert det är. jag vill så gärna bara bleka skiten ur min utväxt som nog snart är uppe i någon decimeter, men jag SKA klara det, jag SKA låta håret vila, jag SKA ta en ordentlig paus från hårprodukter (snart), jag SKA köpa ricinolja och SKA sluta använda schampo och grejer och jag SKA vänta till sommaren med att bleka det. tills dess får jag titta på gamla bilder och se hur jävla snygg jag var när jag faktiskt orkade något annat än att sitta i ett litet instängt rum i skolan och räkna matte med håret i en hästsvans, ansiktet fritt från smink och kroppen nertryckt i en supersupermysig tjockiströja varje dag.



Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign