2012-11-18 @ 19:36:00

HEJ BLOGGEN

nu börjar det bli sådär länge sedan jag skrev sist att victor klagar. eller, ah, i fredags sade han till mig "OM DU INTE BLOGGAR SNART SKA JAG FILÉA DIG". och vet ni vad jag har gjort för spännande grejer sedan sist? ingenting :D sitter i skolan och pluggar, sitter hemma och pluggar, gosar med liten, gosar med victor. kan ju i alla fall säga att mina betyg mår ganska bra av det och jag ligger inte efter i matten riktigt lika mycket längre.

victor var här nu i helgen, åkte hem för två timmar sedan. vi bodde ensamma hos mamma och herrejösses vad ovettiga vi var. åt sushi två gånger, klagar inte för det är så satans gott, men really victor? SUSHI TVÅ GÅNGER PÅ TVÅ DAGAR. gick hem till amanda och åt tårta och kakor igår också. och så har vi tittat på little britain. it was funneh.





tina

du är fiiin, din blogg är fiiin.

2012-11-19 @ 19:21:36
tina

tralalala

2012-11-19 @ 19:21:46

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign