2012-05-14 @ 15:01:04

varför umgås jag bara med wow-nördar?


orkar inte hur ful han är. han är jättejättejättesöt egentligen, lovar. sönderbrusig bild från förra våren som kompensation. :<

en sak som gör det lite mindre hemskt när victor åker iväg på söndagarna är dessa underbara mattelektioner (bortsett från e-ekvationen kanske :))))))))). zache eller stavas det zacke? tusan, hittade på världshistoriens sämsta rapvers om mig och felicia och markus kläckte kommentarerna "BYT UT ALLA CHARMS MOT MATTE" och "ska vi starta världens första näsflöjtskör?". och så lite konspirationer om hur man ska fuska på nationella. aaaah, good times.

idag hade jag mest tänkt cpa ur och slötitta på film och tvinga mig själv att börja skriva på programmeringsuppsatsen (det är bara två sidor, men som sagt, jag går media). imorgon sticker jag till STOCKHOOOOOOLM OMG OMG OMG fast inte så jättefantastiskt för jag gillar inte riktigt stockholm. men vi ska gå på fotografiska och en inspelning på svt så det kommer äga. efter det blir det sista idrottslektionen någonsin och en långhelg ensam hemma med jättemycket sims och en grillkväll i fornåsa. DET HÄR BLIR BRA.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign