2012-05-02 @ 18:28:15

dinosaurietröjan är kändis

ALLTSÅ VAD HÄNDER MED ALLA MINA PENGAR DDDDD: jag fick SEXHUNDRA för en vecka sedan och så bara sådär är allt borta. Åtminstone inte alldeles för ovettiga grejer, Subway x 2 och kentskivor och två nej TRE presenter till och med. Jag har klarat mig som fattig förut, så jag ska överleva en månad till. Woooh.

Jag hade tänkt ägna dagens håltimma åt att nöta in all matte jag fortfarande inte jobbat ikapp, men sista lektionen blev inställd så det slutade med picknick utanför domkyrkan med hela klassen.

När jag kom hem hittade jag ett kuvert till min fader med en bild av Doroppu på, så jag öppnade förstås och vad fanns där om inte en jättestor plansch och 20% rabatt bara sådär? Det gäller dock bara tills nästa fredag så jag kommer inte använda den, men om någon alls tänkte beställa något så ger jag gärna bort koden. Happie Annie is happie.


(anna tretton år har just upptäckt brushes, texturer och blandningslägen)

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign