2012-05-02 @ 00:40:19

fagra vänner och pentax fantastiska skärpa

Jag skriver verkligen inte om något annat än skolan och Victor nuförtiden men det är det enda vettiga jag gör och Victor låter gnälligare än sin treåriga lillebror när jag inte bloggar.

Så! Efter jättemycket matteplugg och en timma programmering som komemr gå rätt åt helvete (det var kul i typ tre veckor men jag hoppas på VG i alla fall, hei MVG-snorunge) tog jag bussen hem till Victor. Dagen efter var det soligt och fint och jag hade min nya övergulliga tyllklänning tillsammans med Dr Martens, alltid lika fin kombination, och vi två och BMD, Madde och Jacob åkte ut till stugan för en enoooooorm femtioårsfest. Det kom hur mycket folk som helst, måste varit hundra personer, minst, och det blev kallare och kallare och regnigare och regnigare och kanske inte jättelyckat väder. Vi satte oss inomhus och alla som kom in såg väldigt avundsjuka ut för det var obeskrivbart jävla iskallt. Victor försökte få mig "mysfull" och jag gjorde honom stolt och drack en av Maddes cider. Fuck alkohol, inte ens den var god. Ingen av oss blev direkt full, utom Tom lol. Han blev ganska... högljudd. Sent på kvällene tyckte de att alla skulle gå ner till sjön på en lerväg som de kört upp och ner med fyrhjuling på tusen gånger och kängorna behövdes, de var inte vidare vackra efteråt. Vill inte tänka på hur jag hade sett ut om jag faktiskt hade blivit mysfull. Jag frös som en sate trots tjockiströja + jacka + filt, men de hade hyrt en snubbe som jonglerade med eld och hade en brinnande flotte och fyrverkerier och grejer så det var nääästan värt det. Satt uppe och pratade ett bra tag men somnade vid typ tolv, ingenting kändes så värt när alla var ute och själva stugan var enda stället där man inte förfrös. Åkte hem dagen efter och var sjukt ovettig resten av helgen. Sov till tre på eftermiddagarna, tittade på jättemycket jättekonstiga filmer (Jackie Chan till rescension på fredag?!) och pussades. Uuuuuugh, jag vill tillbaka. Det enda jobbiga med långhelger är att det känns ännu tommare än vanligt när man väl åker hem.

Och nu borde jag egentligen sova, eller ännu bättre skriva samhällskunskap, åtminstone packa upp all skit jag haft med mig. Kommer antagligen bara titta på Norwegian Wood ända tills jag somnar. OCH NU; BILDER. Inte orkat fixa färger eller något, första o-PhotoShoppade bilderna här typ?!?!??!





Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign