2012-05-13 @ 21:06:28

söndag


hej vänner. det här är min pojkvän. han var här i helgen och jag tycker väldigt mycket om honom, även om han är ful. <3

NÄMEN HEJ. jag färgade ju håret. jag hade asfin frisyr men det ville inte bli bra på bild så det här är allt, än. det blev ganska mycket missar som jag blev väääldigt missnöjd med, sista gången jag färgar hos frisör haha.

nog pratat om hår, det kommer jag helt klart komma tillbaka till förr eller senare!! åh älskar att kunna babbla på om hur mycket ytliga grejer jag vill. i torsdags hade vi en föreläsning i skolan av en snubbe som gick bild&form på min skola för några år sedan och nu är fotograf och delägare i en reklambyrå/produktionsbolag här i stan och satan vad bra han var. fick den vanliga yay-jag-ska-också-göra-sådär-och-bli-asduktig-fast-jag-är-ju-inte-asduktig-hur-ska-jag-någonsin-kunna-lyckas-pepp/ångest. vill ha en mobilkamera, eller en liten sak, och fota asmycket. aaaah. ska bara klara programmering och nationella i matte och bokrescension och börja på engelska b och matte d och jag drar nog på mig för mycket skoluppgifter med tanke på hur lat jag är.

i lördags åkte jag ut till tinnerö och rosenkällasjön. det var jättefint, åskmoln och svanar och grejer, bara att det var våta stenar och lera _överallt_ och omöjligt att gå. gjorde egentligen ingenting annat i helgen, tittade på eternal sunshine of the spotless mind och sov. det är en väldigt fin film och jag vet inte om den är bäst första eller andra gången, men se deeeen för allt i världen.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign