2012-05-20 @ 18:53:53

lite skit

i onsdags hade jag, som jag redan babblat om tusen gånger, SISTA IDROTTSLEKTIONEN WAAAAAAH. jag var helt förberedd på att kötta sönder på brännbollen med sofia men eländet dök ju aldrig upp och så visade det sig vara frisbeegolf, åh gud så roligt. aja, jag klagar inte, nu är allt klart och jag har fått g!!!

har stannat ensam hemma typ hela helgen. spelat asmycket sims (min sonny har dött nu ;_;) och sprungit runt som en galning och rotat genom varenda bokhylla efter världens bästa bok. hittade den inte, gick till biblioteket när jag ändå skulle in till stan och hittade en ännu bättre. återkommer om det för den är så jäääävla bra.

skulle hem till sofia och grilla på lördagen. träffade henne och astrid i stan under de sista minuterna av bröllopsfotografering av ett jättejättegulligt par och deras ännu mer jättejättegulliga söner. astrid berättade om fredagens bravader, lite mer än vad jag hade velat höra, och jag berättade "jag satt hemma och tittade på schindler's list". det kom ganska många människor ut till fornåsa, spelade kubb och ukulele och jag sörjde att det är djur i marshmallows.







Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign