2012-05-07 @ 16:49:50

it's peanut butter jelly time


blir jag vegan någon gång kommer jag leva på jordnötssmör och apelsinjuice. inte det optimala brödet för att vara äckligt onyttig med, men det fanns inget vitt icke djupfryst. snyft.

Vi skulle "öva" inför vår strumpdockteater på svenskan idag. På matten drog jag upp bok efter bok och pennor och grafräknare och hörlurar och whatnot ur min kära tygkasse och Felicia frågade hur mycket jag egentligen fick plats med i den, Äse sade någonting om Hermione Grangers väskförtrollning. Det kändes som ett väldigt fint tillfälle att lite nonchalant slänga upp en strumpa på bordet.

Åååååh piss jag ligger fortfarande jättemycket efter och det är nationellt prov om arton dagar, vill inte. Måste plugga ikapp ett helt kapitel i programmeringsboken innan jag har PROV på fredag och så ska jag sätta ihop samhällskunskapstidningen också och så måste jag läsa en bok och skriva en rescension. Seriööööööst, hur står folk ut med att gå natur eller samhäll? Jag får panik av nästan ingenting ;_;
tina

tricket är att inte göra någonting.

2012-05-11 @ 08:38:13
tinas blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign