2012-05-23 @ 18:54:38

inte gjort någonting på hela dagen, förlåt jag har tråkigt

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
pederina. nej jag vet inte, märta?
2. Vad kan du verkligen INTE äta?

kött
3. Vilken var den senaste filmen du såg?

schindler's list
4. Har du bra självförtroende?
arrå
5. Äger du en onepiece?

nejlol. hatar eländet.
6. Snusar eller röker du?
nej.
7. Beskriv ditt drömutseende:
mig själv eller någon annan? långt blått hår, blek, spinkig, enorma örsnibbar, snortighta jeans osv osv. vilket får mig att känna mig väldigt dumt för det är typ EXAKT tvärt emot vad victor är haha
8. Skriv namnet på någon du ser upp till:
meh, orka. jag är för c00l för sådant
9. Någon du har kysst:
pikktårr
10. Den du saknar:
^
11. Den du senast sov över hos:
^
12. Vem skrev du senast med på Facebook?
^
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
arrå.
14. Vad väljer du, godis eller chips?
chips any day <3 kanske lite för att de nödvändigtvis måste pressa ner så mycket djurrester som möjligt i allt godis
15. Hur många har du haft sex med?
sju miljarder
16. Skäms du över någon som du haft sex med?
nädå, alla utsatta har varit så söta, även om de bara är en person totalt
17. Har du rykten efter dig?
inte såvitt jag vet
18. Din absolut sämsta egenskap?
alltså vad är det här för jävla fråga. alla människor i hela världen skulle kunna skriva romaner om sådant här.
19. Din bästa egenskap?
åh jag vet inte.
20. En låt du är beroende av just nu:
disco i mitt hjärta <3<3<3<3<3<33<3<
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms?
"Alltså jag tror nog inte att det ska vara några större problem om du har gjort klart uppgiften" och därför kändes det helt okej att skolka idag.
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut?
alltså nä tror inte det va.
23. Kan man vara vän med sitt ex?
går säkert bra! har sett flera exempel på det.
24. Har du kysst en kompis?
pussats lite med cornelius fast det räknas inte riktigt för det var ingen KYSS direkt, hånglat lite med victor fast det räknas inte direkt för vi blev ihop direkt efter.
25. Hur ofta dricker du alkohol?
så sällan som möjligt.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?
äckligt. gillarom inte. tycker inte om folk som rättfärdigar knark.
27. Har du provat på droger någongång?

28. Hade du kunnat ha distansförhållande?
har funkat hyfsat hittills!
29. Vad handlade din senaste dröm om?
åh jag hade någon jätteweird dröm inatt. min klass hade gjort någon jättekupp mot regeringen typ och så fick vi asmycket pengar men vi behövde gå under jorden och skaffa hemlig identitet och aldrig mer visa oss offentligt och så.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det?
47 typ. skulle väl antagligen bli nerslagen om jag sade att jag säkert skulle må bra av att gå ner till typ 44 igen men jag trivs ganska bra såhär. annars kan jag ju alltid bli asfet <3
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det?
1,55 m. ja, folk tycker att man är jättesöt när man är kort.
32. Vilken är den bästa svenska filmen?
SMALA SUSSIE <3
33. De bästa svenska skådespelarna?
äeh vet inte. stellan är ju bra.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?
men skojar du eller
35. Ditt humör för tillfället?
YEYEYEYEYYEYEYEYEYYEYEYEY
36. En vacker person:
sonnnnnnnyyyyyyyy <3333 nä jag vet inte. jo men sonny är fin
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook?
nej
38. Vem kramade du senast?
leo tror jag.
39. Vem träffade du senast?
ööööeeeeeeh. klassen?
40. Är du kär just nu?
jaaaaaaaaaa.
41. Någon du vill träffa:
hallå har inte den här frågan redan varit? fast åh att bara liksom stöta på sonny och chilla lite skulle ju inte vara fel
42. När grät du senast? Varför?
öh. ett par veckor sedan. jobbig anledning.
43. Sminkar du dig varje dag?
ja. lol
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa?
mamma utseendemässigt, fast det är inte riktigt lika roligt att diskutera derivatan av e^x med henne som med pappa så jag säger nog min far.
45. Är du helsvensk?
nä, halvskåning. nämen min mor kommer från tyskland
46. Den bästa bloggen?
de enda super-duper-mega-awesome bloggar jag följer är av folk jag inte har en aning om vilka det är så jag vågar inte skriva dem. heh
47. En artist du inte gillar:
snoop dogg. fattar inte grejen med honom.
48. En artist du gillar:
die antwoord haha, även om de tekniskt sett är tre
49. Är du en nagelbitare?
har äntligen lyckats sluta med det!!! waaaaah
50. Vad vill du bli när du blir äldre?
skulle vara kul att plugga utomlands och se var man hamnar, även om jag tror storbritannien är det enda land jag inte skulle freaka ur i över att jag inte fattar vad någon säger. fotograf skulle ju vara underbart även om det är omöjligt att livnära sig på det. egentligen behöver man väl mest få ut sig själv för att komma någon vart och det är det jag är så kass på.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign