2012-05-17 @ 17:03:51

DEATH METAL 2.0

Jag bestämde mig för att det är tråkigt att skriva om BASIC. (men jag är nästan klar nu!!)

Såååå. Även om jag själv aldrig använder Spotify (gratisversionen är värdelös och eftersom jag bara skulle lyssna på sådant jag redan har i bokhyllan känns det drygt att kasta bort femtio spänn i månaden) tänkte jag vara jättegullig mot mina KÄRA LÄSARE, öhm de få som existerar. Så jag tömde min gamla death metal-lista och fyllde på med nytt (med andra ord, jag kopierade hela min BRA GREJER-lista i iTunes, minus Beatles och sånt som inte finns). Det slutade på 322 låtar istället för 409 som i iTunes, men det är la tillräckligt. Lite bob hund, lite Skrillex, lite Bring Me The Horizon, inte så mycket Placebo eftersom de bara har typ ett halv album uppe. Varsågod.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign