2012-06-09 @ 17:10:34

studenten och sånt

hei
victor klagar på att jag inte bloggar
vilket betyder att han är dum i huvudet för jag har tillbringat mesta tiden av den senaste veckan i hans säng
och nu skriker han på mig att jag är dålig för att jag trycker alt+c för att fittangentbordet inte har någon command-knapp
jag hatar windows
men i alla fall
han tog studenten igår
han var jättefin
det var inte alla andra i stan
hatar skitmusiken de spelar så att öronen sprängs
seriöst, LITE originell kan man i alla fall vara
vi ska fan ha kasta sten nästa år
öh
just det
victor ville från första början gå ut på kvällen men jag är 17 osv, sedan skulle hela klassen ha fest men hela klassen blev skitarga på varandra dagen innan
så vi satt bara hemma hos jacob hela kvällen
det ägde, för jag behövde inte vara i stan alls förutom när alla studenter var hemma hos sina föräldrar och spydde hos dem istället, score
victor var jättejättejättegullig i kavaj och jag har massa foton, men det får vänta tills jag är hemma
oooooch jag ska iväg och titta på men in black om en timme
sen var det inte så mycket mer
kan ju inte ens ta cp-bilder i photobooth
men
JAG HAR SOMMARLOV FUCK YEH. HEJDÅ.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign