2012-06-15 @ 20:02:51

onsdag torsdag fredag

jag har varit på dåligt humör utan anledning i en vecka och det börjar bli jobbigt ugh. det enda jag står ut med är att kramas med victor, gräva ner mig under täcket och titta på fringe och sitta i en dunkel källare med killar som spelar mass effect. och under alla dessa tre somnar jag ändå. men detta kommer ändå bli ett jättejättespännande inlägg med en ännu mer spännande plottwist i slutet. HANG IN THERE.

i torsdags skulle min kusin ta studenten, det tyckte jag lät trevligt så jag hoppade på ett tåg till kalmar. jag hade klänning och ändå en satans massa packning så när han hade sprungit ut och alla familjemedlemmar var på väg hem till öland, och jag hade tänkt säga hej till victor som av en slump råkade befinna sig just i kalmar just då, upptäckte jag elva missade samtal den senaste halvtimmen. efter miljarder missförstånd, en pojkvän i en bil på öland och ganska mycket väntetid fick jag säga hej och pussa på en pojkvän. stackars benjamin fick köra tillbaka till öland, jag agerade fotograf när The Destroyer of Victor och The Destroyer of Benjamin (aka benjamin och victor) var sjukt manliga och spelade minigolf och på kvällen var det "fest" hos christian, mest bara en massa trevliga människor (och lajvare..............) som hängde. det var jättefint och sedan åkte jag hem och jag har inte gjort någonting sedan dess. sims och fringe, det är så jag kommer tillbringa hela sommaren. jag har fortfarande inte fått mina bilder, men jag ska träffa victor nästa helg igen så NÄSTA SÖNDAG är jag hemma med min älskade kamera och studentbilder, och om jag kan förmå mig själv till att göra av med alla mina pengar kan jag framkalla både min tri-x och min fuji superia.



och nu över till vad alla har längtat efter; JAG HAR BLIVIT AV MED MIN PLÅNBOK. igen. i kalmar. och den här gången hade jag sådan fruktansvärd tur att min morbror lyckades få reda på det och ska skicka upp den hit, men ändå. två plånböcker på två veckor, ganska illa. fuuuuck.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign