2012-06-10 @ 20:09:39

jag tycker inte att han ska få någon bulle... han kan ju bli mätt

HEJ VÄRLDEEEN
jag är hemma!! det har varit en asfin vecka. åkte hemifrån i måndags som sagt (åh måndag, måndagen var hemsk. precis innan jag skulle hemifrån upptäckte jag att min plånbok var borta. fick panik och sprang och grät och skrek och letade precis överallt i fyrtiofem minuter, kom till skolan en halvtimme sent, grät och skrek lite till inför min lärare och fick lov att göra årets sista prov i höst istället. åkte hem med pappa, åt äggröra och lugnade ner mig lite innan jag åkte iväg till borås. pappa är bra) och kom hem för ett par timmar sedan. har haft det hur mysigt som helst. sett en och en halv säsong av game of thrones, träffat massor av (hans) kompisar, ätit epic frukost med ägg och melon och hallonjuice, haft det allmänt underbart med den underbaraste människa som finns. åh nej nu är jag jättejobbig flickvän igen, förlåt. jag upptäckte förresten en liiiten aning för sent att jag har råkat formatera mitt usb-minne så att det bara är macar som kan läsa det, så jag har inga bilder förrän på onsdag, vilket är väldigt bra för alla som läser det här, för då slipper ni alla victors överjävliga grimaser.
Blondie

Sv: Jag vet faktiskt inte hur den påverkar faktiskt. Men skainka är ju lite salt så kanske lite extra parmesan väger upp det hela. Du får nog testa dig fram :) Annars är den här pastan supergod:

http://byblondie.se/2012/may/pasta-alfredo.html

2012-06-10 @ 21:39:26
Blondies blogg
tove N.

Sv: Åh, tack detsamma! Hehe nee, det vet jag inte om jag är, men tack! (:

2012-06-10 @ 21:45:49
tove N.s blogg

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign