2012-06-19 @ 23:22:58

jag känner mig som världens douche just nu

men såhär är det: jag har sparat till ett Samyang Fisheye 8mm f/3.5 + en iPod Touch hur länge som helst. Det gick ju lite sådär med en enorm jävla beställning från Drop Dead, en satans massa andra onödiga köp, borttappad plånbok och så vidare, men i alla fall, jag har försökt. För någon vecka sedan sade min far att jag kunde få en present, vad ville jag ha helst? så nu har han beställt ett objektiv till mig. Idag fick jag 2000 kr av Mats. Ja, jag har känt honom länge, ja, han är ihop med min mor, ja, han är snuskigt rik, men alltså. 2000 bara sådär. Jag har börjat leta efter en mobil eftersom min sakta men säkert har fallit i bitar sedan sportlovet, men upptäckt att allt som finns är 1) Nokia C3, rosa med typ holländskt tangentbord, om man köper på väääääldigt suspekta hemsidor, 2) hybridtelefoner med både touchskärm och qwerty-tangentbord, jättedyra och jag tänker inte betala för en touchskärm jag inte behöver, eller 3) SVINDYRA Blackberrys och, nä, det är inte värt det. Ooooch, eftersom jag inte haft någon ny mobil sedan typ fyran tänker min far betala en (begagnad) iPhone (3GS, SÅ bortskämd är jag inte) åt mig.

Har nu alltså fått allt jag vill ha plus en jävla massa pengar.
Jag klagar inte.

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign