2012-06-11 @ 20:38:21

horbyxor och emoöron



det är märkligt hur man förvandlas så fort man får tag på en stor väska. jag skulle in till stan och träffa min syster och ryckte tag i första bästa väska, min big-ass läderryggsäck. jag tog med mig tuggummi, handkräm och parfym. TUGGUMMI, HANDKRÄM OCH PARFYM. håller jag på att bli tjej?

och jag köpte kläder idag. jag ska inte köpa kläder ju. jag köpte kläder från bik bok och gina tricot och jag skäms över mig själv. men det var en jättejättemysig myströja och ett par shorts som faktiskt var mycket längre än de där satans jeans-trosorna som brukar finnas.

jag var på federal också, tänkte att jag äntligen skulle skaffa ett par ordentliga pluggar. jag tänkte att "med lite våld går allt!!" men felbedömde tydligen mina öron rätt rejält så nu sitter jag här med ett par pluggar på fem millimeter som jag inte får in. om någon har någon sorts smycke på fyra millimeter får ni gärna skänka det till mig.


Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign