2012-06-25 @ 22:36:41

borås och fisheye

jag tog bussen mot borås och victor i onsdags. kramades och sådant och gjorde inte mycket annat innan vi och tom och anna och typ hela bexell-släkten åkte ut till stugan över midsommar. grillade quorn och majs och sov i den största säng jag någonsin har legat i (och lyckades ändå knuffa victor längst ut på kanten i sömnen <3), pratade med syskon och farföräldrar och kusiner och pojkväns pappas gymnasiekompisar och hade det fint. åkte hem till borås igen, tittade på en massa tarantino-filmer (blir bara mer och mer kär för varje jag ser!) och hade mysfrukost med en enorm jävla pesto- och mozzarellamacka från orion och reservoir dogs. åkte genom ett ösregn till linköping igår och egentligen vill jag bara tillbaka men min säng är bäst och yay-jag-är-hos-victor-glädjen räcker ganska länge oooooch...

så fort jag kom innanför dörren glädjeskuttade jag uppför trappan och hittade min jättejättejättefina låda från samyang med världens bästa och underbaraste objektiv inuti.






åh, jag kommer ha så mycket bilder på liten <3 i alla fall. åkte in till stan och shoppade loss lite ;););) eller, ja, jag framkallade två filmer och köpte, efter flera år av motstånd, the sims 3. simset får vänta tills i helgen, jag måste ta ett tårfyllt farväl av min åttagenerationersfamilj i tvåan först. så nu har jag bara typ åttio foton att scanna in (med pappas nya asfräna scanner) och jag har klarat av sju hittills. woooh partey

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign