2012-06-18 @ 20:49:37

18

▲ åker till borås i övermorgon. det är ganska fint. jag gillar borås.
▲ jag är halvvägs in i säsong två av fringe och satan vad bra det är. gene är bäst och jag har precis fått bekräftat att han är med i hela serien. woooh
▲ jag känner mig så fruktansvärt bortskämd ibland men för några dagar sedan knackade far på min dörr och sade att jag kunde få en liten sommarpresent, så när jag kommer hem till det förhoppningsvis ett samyang 8mm och väntar på mig. aaaah lycka
▲ hela telefonjakten har skitit sig för mig, allt som finns är svindyra blackberrys, sååå det lär bli en iphone och jag får a farväl av ickekonformist-hipster-annie.
▲ och nu ska jag titta på ännu mer fringe lololol jag behöver ett liv

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign