2012-07-27 @ 22:22:36

världens minst häftiga människas planer

det är helt sjukt hur mycket grejer jag har gjort senaste tiden, och kommer att göra närmsta tiden. VAD HAR HÄNT?!?!??! kan ni inte låta mig vara en eremit och lämna mig att gräva ner mig under täcket och titta på fringe och äta kakor ifred?

fast, nä, jag funkar bäst när jag är ensam men det är skönt att umgås med folk. träffade min mor i stan i tisdags och köpte skivor, Sover Aldrig för att man aldrig kan ha för mycket bob hnud-skivor och Blunderbuss för att jag bör lyssna väldigt mycket mer på jack närmsta månaderna. har varit hos amanda och varit ovettig (länkade mig själv på hennes instagram, hade fem nya följare när jag kom hem <3) och

när man kommer hem klockan halv tolv är ALLTID rätt tillfälle för linsbiffar och saft.

för någon timme sedan ringde mamma också och sade att jag tydligen ska åka till helsingfors på måndag, innan jag åker till borås i en vecka. man bara
jaha
vad trevligt
men
alltså
VAD HÄNDER MED MITT FULLSTÄNDIGT ICKE-EXISTERANDE SOCIALA LIV?!?!

Skriv något fint:

Vad heter du?
Kom ihåg mig

Mail:

Blogg:

Text:


Mall från www.designadinblogg.se/gratisdesign